Nog even..... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Myrthe Bakels - WaarBenJij.nu Nog even..... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Myrthe Bakels - WaarBenJij.nu

Nog even.....

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

22 Oktober 2014 | Nederland, Groningen

Nog eventjes... en dan zit ik in India. Het is daarom tijd om een 1e blogverhaal te schrijven!

Nog maar 7 dagen en dan zit ik in het vliegtuig! Weg uit dit koude kikkerlandje waar het inmiddels al echt herfst is.
De spanning is enorm aan het stijgen, niet alleen bij mezelf maar ook in mijn omgeving. De dagen vliegen voorbij... ze gaan te snel (en ik moet nog zoveel doen voor mijn gevoel).
Het belangrijkste is geregeld: het visum voor India. Dit had nogal wat voeten in de aarde, maar het is gelukt. De tickets, kleding en spulletjes, packback en logopediemateriaal liggen zo goed als klaar.
Het vertrek komt echt in zicht! Morgen is mijn laatste werkdag bij de thuiszorg, er staan nog wat afspraken met vrienden/vriendinnen en ik moet nog de laatste dingetjes regelen en kopen.

Mijn droom komt uit mede door jullie! Mijn doel op mijn dreamordonate site is behaald!!!! Er is meer dan 1000 euro aan donaties gedaan, meer dan ik ooit had verwacht. Ik wil iedereen dan ook ontzettend bedanken hiervoor!

Ik vind het zo bijzonder hoe zeer iedereen meeleeft met de reis die ik ga maken, het is echt hartverwarmend.
Het zijn niet alleen de vele donaties die gedaan zijn maar ook de lieve kaartjes die ik krijg, reisboedha'tjes, reisdagboekjes, andere cadeautjes en vooral de toegesproken woorden.
Bedankt!!

Ik ga mijn laatste weekje in... nog een hoop te doen, maar ook nog genieten van alle leuke laatste afspraken met vrienden/ vriendinnen en familie!!

Tot de volgende blog! :)

  • 22 Oktober 2014 - 20:37

    Vivian:

    Jaaaaa, daar is ie dan! Je blog! Ik ga je volgen! Geniet nog even van alles in NL!

  • 31 Oktober 2014 - 09:21

    Marga:

    Lieve schat,
    Gisteren was een spannende dag toen we op Schiphol afscheid van elkaar hadden genomen. Vanmorgen je sms ontvangen die je om 6.24 uur hebt geschreven. Je zat al in het kindertehuis. Inmiddels heb je al een schat aan indrukken opgedaan. Fijn om te horen dat je het reizen 'kat in het bakkie' vond. dikke kus

  • 31 Oktober 2014 - 14:48

    Rj:

    En je bent veilig aangekomen zie ik! Toppp! Veel plezier!!!

  • 01 November 2014 - 01:03

    A Tinge:

    Goed aangekomen.... gelukkig. Fijn dat je moeder iets op je blog heeft geschreven.
    Nu weten we in ieder geval dat het goed met je gaat.
    Ook van ons een dikke kus.





  • 02 November 2014 - 12:05

    Michelle Swart:

    Lieve myrthe, je bent veilig aangekomen . Heel veel succes met alle kindjes en vooral genieten van deze bijzondere reis . Ik blijf je volgen en kijk uit naar het volgende verslag ! Xx

  • 21 November 2014 - 15:03

    A.Frenay-van Domselaar:

    Hallo Myrthe
    Zal nu maar eens reageren op al die gezellige verhalen en mooie indrukwekkende foto's die je ons gestuurd hebt.Geweldig om het te lezen en te bekijken.Ik heb er bewondering voor hoe je het doet en geniet van her leven daar. Ga zo door en laat ons meegenieten van al die mooie verhalen en foto's
    Morgen zaterdag 22 november ga ik naar mamma en pappa en ga ik met mamma naar het Scapinoballet in Amstelveen. Verheug me daar op.
    Succes en liefs van
    Leida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 9138

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 26 Februari 2015

Mijn eerste reis: bestemming India en Nepal!

Landen bezocht: