Mijn eerste reis: bestemming India en Nepal! - Reisverslagen van Myrthe Bakels - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis: bestemming India en Nepal! - Reisverslagen van Myrthe Bakels - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis: bestemming India en Nepal!

Mijn eerste verre reis.... helemaal alleen naar India en Nepal!

Op 30 oktober vertrek ik voor 2 maanden naar India om als logopedist aan de slag te gaan in een tehuis met kinderen met een lichamelijke/ meervoudige beperking.

Op 5 januari reis ik door naar Nepal, ook hier verblijf ik 2 maanden! In januari ga ik door Nepal reizen, een land wat ontzettend mooi schijnt te zijn zelf ontdekken. In februari ga ik wederom als logopedist aan de slag in een revalidatiecentrum met kinderen met Cerebrale Parese.

Vier maanden alleen op pad in landen ver van Nederland vandaan. In deze vier maanden zal ik werkervaring op gaan doen als logopedist.
Maar ik zal vooral veel persoonlijke ervaringen op gaan doen.
Kortom.... een hele uitdagende reis, veel indrukken, ervaringen en vooral een reis om nooit te vergeten!

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2015

Back in Holland, it was an amazing time!

31 Januari 2015

Puurheid.... happinez... en inspirerend Nepal.

19 Januari 2015

Nepal....in 1 woord; wauw!

03 Januari 2015

Bye bye Koni!

26 December 2014

Happy Christmas!! :)
Myrthe

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9149

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 26 Februari 2015

Mijn eerste reis: bestemming India en Nepal!

Landen bezocht: